húzós táskák...

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek (ÁSZF)

 

Üzemeltetői adatok:

Vállalkozó: Antos Balázs egyéni vállalkozó, Kisadózó

Cím: 2009 Pilisszentlászló, Szentendrei utca 14/A

Adószám: 66264501-1-33

Nyilvántartási szám: 33239717

Nyilvántartásba vevő szerv: Budapest Főváros Kormányhivatala XII. kerületi hivatala, Okmányirodai osztály

Statisztikai számjel: 66264501900323101

Bankszámlaszám: K&H Bank 10402166-50526783-76691007

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Telefon:  +36/30/4111473

 

Tárhely-szolgáltató adatai:

Cégnév: MediaCenter Hungary Kft.

Postai cím: 6001 Kecskemét, Pf. 588.

Székhely cím: 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6

Telefon: 76 / 575-023

Fax: 76 / 575-024

email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Adószám: 13922546-2-03

 

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kívánsz lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegyed igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A Webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésedre állunk.

 

A szerződés nyelve

Magyar. Jogvita esetén a magyar nyelvű ÁSZF szövege az irányadó.

 

Megvásárolható termékek, szolgáltatások jellemzői

A megjelenített termékek online,  - postai illetve futár általi szállítással vagy személyes átvétellel - rendelhetőek meg. Személyes (rendelés nélküli) vásárlásra is lehetőség van a műteremben, megadott boltokban, vagy a felsorolt vásárokon, illetve előre telefonon vagy emailban egyeztetett helyszínen.

Az áruház által forgalmazott termékek leírásában törekszünk a lehető legszélesebb és legpontosabb információkkal szolgálni az adott termékről, de előfordulhatnak adatrögzítési hibák, melyet a lehető leghamarabb javítunk, pontosítunk a tudomásunkra jutását követően.

A termékeknél megjelenített képek esetén a ténylegesen eladásra szánt terméket jelenítjük meg, de a kép az elektronikus feldolgozás és a különböző monitorok miatt eltérő lehet a valóságtól.

 

A termékek oldalán az alábbi adatok találhatók meg

Termék megnevezése Méret és színek szerinti megnevezés.

Ár: Minden esetben a feltüntetett ár bruttó ár, ami nem tartalmazza a házhoz szállítás díját. Kis-adózóként csak alanyi adómentes (aam.) számlát tudok kiállítani, ÁFÁ-s számlát kiadni nem áll módomban.

Elérhetőség: A honlapon feltüntetett termékek eladásra szánt, valós termékek. Amennyiben eladásra kerülnek, megjelenítésük megszűnik.

Információ: Szöveges, részletes ismertetése a terméknek.

 

Regisztráció

A regisztráció kötelező!

A regisztráció előnyei:

- amennyiben legközelebb is szeretnél tőlünk rendelni, adataidat nem szükséges újonnan megadni,

- több szállítási/számlázási címet is felvehetsz, valamint a rendelési folyamatát is nyomon követheted,

- visszamenőleg megtekintheted, kinyomtathatod az eddig elkészült számláidat, ha szükséged van rá,

- esetleges hűségpont rendszerünkkel automatikusan pontokat gyűjthetsz, melyeket később fizetéshez tudsz felhasználni,

A regisztráció nem vesz igénybe 1 percnél több időt.

Ügyelj az adatok pontos megadására, hogy a számlázás illetve a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen.

 

A virtuális bevásárlás  folyamata

A termék adatlapján rákattintva a „Kosárba” gombra, a termék belekerül az úgynevezett virtuális kosárba.

A vásárlás további folytatásához kattints a „Tovább vásárolok” linkre, mellyel visszakerülsz az iménti termék adatlapjára.

 

  1. Járj el az 1-es pontban leírtak szerint minden megvásárolni kívánt termék esetében.
  2. Amikor minden szükséges terméket elhelyeztél a kosarában kattints a „Kosár tartalma” feliratra, hogy megtekinthesd annak tartalmát. A kosárban a termékeket törölheted, mennyiségüket módosíthatod a sorban megadott beviteli mezőbe való mennyiség megadásával, majd a „Módosítás” gomb megnyomásával.
  3. A kosárban található „Pénztár” gombra kattintva haladhatsz tovább a megrendelés folyamatában. Amennyiben már regisztrált és belépett felhasználó vagy, egyből a pénztárba az adatok ellenőrzéséhez kerülsz, ellenkező esetben a „Belépés” vagy „Regisztráció” lehetőség választható.
  4. Ezt követően sorban, a számlázási cím megadása szükséges (illetve kiválasztása a már rögzített címek közül), majd a szállítási cím is hasonlóképp adható meg.
  5. Szállítási mód választása, ennek az esetlegesen felmerülő pontos költségeit jelezzük itt is.
  6. Fizetési mód választása, értelem szerűen az elérhető módokból tudsz választani.
  7. Megjegyzés az áruháznak (itt a rendeléssel kapcsolatos megjegyzést tudsz írni).
  8. A megrendelés leadásnak utolsó lépéseként „Rendelés Feladása” gombra kattints, mellyel rendelésed elküldöd nekünk.
  9. A rendelésről a rendszer küld egy szállítólevelet automatikus e-mailban, melyben szerepel minden, a rendeléssel kapcsolatos adat. Az ebben található rendelésszámra hivatkozva tudsz a rendeléssel kapcsolatban érdeklődni. Kérünk, hogy ellenőrizd az adatokat, és ha javítani kell benne, tedd meg lehetőleg 24órán belül, email útján a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen.
  10. A rendeléstől számított 48 órán belül email-ben jelentkezünk, hogy a rendelés részleteit egyeztessük.
  11. A kiszállítás megkezdéséről is email-ben értesítünk.

 

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén a teljes összeg visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

 

Adatbeviteli hibák javítása

Adatbeviteli hibákat a rendelés feladása előtt van módod elektronikusan megtenni, ez után ha utólag javítani szándékozol az adatokon, kérlek lehetőleg 24órán belül írj a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre vagy az alábbi postai címre: Antos Balázs, 2009 Pilisszentlászló, Szentendrei utca 14/A.

 

A megrendelt termék és a házhoz szállítás díjának kifizetési módja

Készpénz esetén (csak személyes átvételkor választható!) az átvételkor kell a terméket kifizetni.

Utánvétel esetén, a megrendelt terméket a csomag átvételekor a postásnak vagy futárnak kell kifizetni.

Előre utalás esetén, proforma számlát (azaz díjbekérő bizonylatot) küldünk, kérjük ennek megérkezését várd meg, illetve az ezen szereplő adatok (számlaszám, számla sorszáma) szerint utalj! Ez esetben az összeg számlánkra érkezését és feldolgozását követően értesítünk az átvétel lehetőségéről, illetve a szállítás megkezdéséről.

 

Bank számlaszámom: Antos Balázs e.v. K&H Bank 10402166-50526783-76691007

 

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló elektronikus levél alapján minden költséget tartalmaz.

A végleges  számlát, mely alanyi adómentes, a csomag fogja tartalmazni.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a postás vagy futár előtt szíveskedj megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot.

 

Elállás joga

Fogyasztói tájékoztató a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján

 

Tájékoztató az elállási jogról

Bárkivel előfordulhat, hogy meggondolja magát, vagy nem azt az árut kapja, amit a netes fotók alapján megálmodott. Ilyenkor van lehetőség utólag lemondani a megrendelést, azaz elállni a vételtől. Téged is, mint vevőt a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megillet az indokolás nélküli elállás joga. Az elállás jogát a termék adásvételére irányuló megrendelés után a termék átvételének napjától számított 14 napon belül gyakorolhatod azaz a termékünk kézhezvétele után két héten belül bármikor kezdeményezheted az a adásvétel lemondását és a költségeid visszatérítését.

A jelen pontban foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja, azaz a megrendelés a postázás előtt következmények nélkül lemondható.

Figyelem! A 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet szerint az elállás joga nem érvényesíthető akkor, ha a terméket kifejezetten a vevő kérésére gyártották. Persze ilyen egyéni megrendelés esetén is célunk, hogy egy jól használható termékhez juss, ezért igyekszünk mindent megtenni, hogy elégedett légy.

 

Elállási nyilatkozat, a fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása

Vevőként nincs más dolgod, mint írásban egyértelműen nyilatkozni  az elállásról, vagy eljuttatni hozzám egy kitöltött nyilatkozatmintát az alábbi címre:

2009 Pilisszentlászló, Szentendrei utca 14/A; vagy e-mailben: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

Az elállási jog gyakorlása esetén téged mint fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terhel, a vállalkozásom azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését, hiszen a visszaküldött táskát újra el szeretném adni.

Ha fogyasztóként nem a legkevésbé költséges szállítási módot választod, ennek többletköltségét eladóként nem vagyok kötelezhető megtéríteni. Azaz a visszaszállítás költségeit mindenképpen neked kell kifizetned.

Vállalkozóként nekem a termék visszaérkezését vagy annak igazolását követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül kötelességem visszatéríteni az elállás jogát gyakorló fogyasztó részére a termékért kifizetett teljes összeget, azaz a  vételárát és szállítási költséget. A visszatérítés módját (banki utalás vagy egyéb mód) írásban, vagyis email-ben egyeztetjük.

 

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretnél elállási jogoddal, annak jelzését megteheted a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, postai úton vagy e-mailben. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként add fel jelzésed, így tudod igazolni a postára adás dátumát.

A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttasd vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, az utánvéttel küldött csomagokat vállalkozásunknak nem áll módjában átvenni! A visszaküldésnek az elállás szándékának közlésétől számítva 14 napon belül kell megtörténnie, azaz ha közölted, hogy nem kéred a táskát, két héten belül vissza kell postázzad.

A termék visszaérkezését vagy a visszaküldést igazoló okirat beérkezését követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül a Vásárló által megadott és egyeztetett bankszámla számra visszatérítjük a termék vásárlásának teljes költségét, azaz a megfizetett vételárát és a szállítás költségeit. A vásárlás költségeit a fogyasztó kifejezett kérésére más egyeztetett módon is visszatéríthetjük, de téged mint fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelhet.

 

Nyilatkozat-minta elálláshoz

------------------------------------------------------------------------

Címzett: Antos Balázs

Cím: 2009  Pilisszentlászló, Szentendrei utca 14/A

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

Megrendelés időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A vételárat az alábbi bankszámla számra kérem visszautalni (abban az esetben töltsed ki, ha szeretnéd, hogy a vételárat banki átutalással fizessük vissza):

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

 

Szavatosság: kellékszavatosság és termékszavatosság

 

Kellékszavatosság

Sajnos mindig számolni kell azzal, hogy anyaghiba vagy gyártási hiba miatt a legjobb szándékunk ellenére is rossz terméked adunk el. Az általunk gyártott és árusított táskákért és egyéb termékekért a vásárlástól számított 2 éven belül szavatosságot vállalunk. Ez azt jelenti, hogy hibás termék esetén feltételezzük, hogy gyártási hiba történhetett. A kellékszavatosság értelmében a vásárlástól számított hat hónapig mindennemű hibáért teljes felelősséget vállalunk és neked mint vásárlónak a bejelentésen kívül más dolgod nincsen. Hat hónap és két év között is érvényesíthető a kellékszavatosság, de ekkor már neked mint vevőnek kell bizonyítani, hogy a termék hibája a megvételkor megvolt. A kellékszavatosság érvényesítési szándékát a hiba felfedezése utáni 2 hónapon belül kell kezdeményezni.

 

Kellékszavatosság érvényesítésekor kérhetsz javítást, cserét vagy ha a javításra vagy cserére nincs mód, illetve aránytalanul nagy költséggel járna, akkor esetleg arányos árkedvezményt. Ha szükséges, a javítást a vállalkozás költségére magad is elvégezheted vagy más szolgáltatóval is elvégeztetheted. Végső esetben pedig elállhatsz a vételtől és kérhetsz visszafizetést. Természetesen minőségi panasz esetén igyekszünk megállapodásra jutni, hisz célunk, hogy egy jól használható termékünk elégedett birtokosa legyél.

 

Termékszavatosság

Termékszavatosságon azt értjük, hogy a termék akkor is hibásnak tekinthető, ha az nem felel meg a hatályos minőségi követelményeknek vagy nem az  általam mint gyártó által ígért minőségben lett kiszállítva. Ilyenkor a forgalomba hozástól számított két évig kérhető csere vagy javítás. A gyártó csak az esetben mentesül a termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyíthatóan a termék hibája a tudomány vagy technika jelenlegi állása szerint nem volt felismerhető a gyártás időpontjában vagy ha a hiba valamely jogszabály vagy hatósági előírás betartásából ered.

A Termékszavatosság érvényesítésének igényéről kérünk írásban tájékoztass. Azaz kérlek írj mielőbb, ha nem olyan minőségű táskát vagy más általunk forgalmazott terméket kaptál amit venni véltél.

 

Vásárlói bejelentések, panaszok kezelése

Vevőként a zipbag honlap szolgáltatásaival kapcsolatban az alábbi helyeken tehetsz panaszt:

Írásban: címzett Antos Balázs, 2009 Pilisszentlászló, Szentendrei utca 14/A

Telefonon: 0036/30/4111473

E-mailben: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

A beérkezett szóbeli panaszodat kivizsgáljuk és lehetőség szerint azonnal orvosoljuk. Az írásban elküldött panaszok kivizsgálására és érdemi megválaszolására 30 napunk van. Ha a panaszkezelés módjával vagy a javasolt megoldással nem értesz egyet, akkor jegyzőkönyvet veszünk fel, azaz írásban rögzítjük a vita állását.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell a fogyasztó nevét, lakcímét, a panasz előterjesztésének helyét, idejét, módját, illetve a panasz részletes leírását a fogyasztó által bemutatott bizonyító dokumentumokkal együtt. Ezen felül a vállalkozás fogyasztói panasszal kapcsolatos álláspontját, és a jegyzőkönyvet felvevő személy, illetve a fogyasztó aláírását, valamint a jegyzőkönyvbe vétel idejét és helyét.

A lejegyzett jegyzőkönyvet elküldjük és ha az azokban leírtakkal nem értesz egyet, azt írásban meg kell indoklod. A kiküldött jegyzőkönyv másolatát eladóként 5 évig meg kell őrizzük.

 

Jogérvényesítési lehetőségek

 

Amennyiben az Eladó és Vevő közötti esetleges jogvita az Eladóval való egyeztetés során nem rendeződik, bírósági eljárás indítható, illetve fogyasztói jogvita esetén az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak rendelkezésre a Vevő számára:

 

- Panasztétel a Járási Hivatal Fogyasztóvédelmi osztályán

- Békéltetőtestületi eljárás kezdeményezése

 

Amennyiben a Vevőként fogyasztói jogaidnak megsértését észleled, jogosult vagy panasszal fordulni a lakóhelyed szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

A fogyasztók 2017-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. A járási hivatalok elérhetőségei megtalálhatók a http://jarasinfo.gov.hu/ honlapon.

Amennyiben az Eladó és Vevő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita az Eladóval való tárgyalások során nem rendeződik, Vevőként, a lakóhelyed vagy tartózkodási helyed szerint illetékes békéltető testülethez fordulhatsz és kezdeményezheted a Testület eljárását, illetve fordulhatsz az Eladó székhelye szerint illetékes Békéltető Testülethez is.

Engem mint Eladót együttműködési kötelezettség terhel a Békéltető Testület előtti eljárásban. Ez egyrészt a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettség, másrészt a békéltető testületi meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása. Amennyiben az Eladó székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyében van bejegyezve, az Eladó együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

 

Az Eladó székhelye szerint illetékes testület a Pest megyei Békéltető Testület

elérhetőségei:

 

http://www.panaszrendezes.hu/homepage/index.php/elerhetosegek

Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.

Levelezési cím: Pest Megyei Békéltető Testület, 1364 Budapest, Pf.: 81.

E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Telefonszám/Fax: +36 1 269-0703

A többi Megyei Békéltető Testületek elérhetősége: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Engem mint az Eladót, a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terhel.

 

Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Ha panaszt kívánsz tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akarsz feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheted az online vitarendezés eszközét. A portálon a Vevő és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform itt érhető el:

 

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

 

Bírósági Eljárás Kezdeményezése

Az Eladó és a Vásárló köteles megtenni mindent, hogy a szerződéses viszonyból származó esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján, peren kívül rendezzék. Amennyiben ez nem járt sikerrel, Vevőként jogosult vagy a fogyasztói jogvitából származó követelésednek bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. rendelkezései szerint.

 

Zárszó

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződésekről szóló, a 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet,és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001.évi CVIII.tv.rendelkezései az irányadók.

 

A Webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésednek rögzítésével elfogadod az általános szerződési feltételeket, továbbá adatkezelési elveinket. Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatban készült, letöltéséhez használhatod a CRTL+S, a nyomtatáshoz a CRTL+P billentyűket.